Heey!

Hey dudes!
detta här är min nya blogg, för sista gången. Denna SKA jag sköta om, så är det. Om jag inte gör det så får ni sparka på mig tills jag blör.

Jag tänkte börja med en liten presentation av mig själv., här kommer den.
MItt namn är, om ni inte redan har förstått det, Sanna. Jag är 17 år och går media. Har precis gått om, så jag går ettan igen, på grund av att jag inte riktigt pallade med allt förra året, då jag mådde dålgt psykiskt. aja nog om det.
Förövrigt så älskar jag att gå på spelningar och musik är min stora passion. Tyvärr har jag inte motoriken eller taktkänslan för att själv kunna hantera någon intrument. hahah säämst. Mitt favoritband är chemical vocation, och senaste idag faktiskt så såg jag dem live för 11 gången. hahah grabbara är för söta!
Annars så lyssnar jag på mycket svenska band inom skatepunk pop/punk och punk/rock genren. Mina favoritband (dock inte bara inom svenska genren) är NOFX, a good reason, steve and the alcoholics, reel big fish, Social siberia, years of dyfunction, Motion city soundtrack, Raised fist, Nemorosa, In flames, Copeland, Marissa brusn trey, alkaline trio, sex pistols, bowie. mm!:)

Nu ska jag redigera lite av bilderna ifrån idag, sen kommer ett inlägg om Junkfest som jag varit på idag! puss

Kommentarer

becca

weeeey, :) wiihooo :P jippie =)

saknar dej <3

2008-08-30 @ 23:59:43
URL: http://rebeecca.bloggsida.se
Anonym

Det är lugnt. Jag förstår. Saknar dig mellan varven oxå. Men det finns så mycket frågor? Vi kan ta de över en fika någon gång om du vill.....

2009-07-25 @ 01:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: