uttråkad och trött

Hej alla barn.
Jag har så tråkigt att jag funderar på att peta ett finger i ögat, endast för att ha något att göra, igen! fan alltså. hahah
Har sovit jäääääätte länge igår, fy fan vad skönt. igår gick jag ju upp så tidigt. Sen ahr jag kikat på vänner under min vakna tid och laddat upp vidor på youtube ifrån igår. Sök på chemical vocation junkfest så kommer de upp!

Fan snart måste jag ta tag i att ringa upp hon tjejen angånende en intervju, jag orkar verkligen inte, men måste. fy fan vad jag är trött på allting, redan.
 Skolan, fy fan. ÅH ÅNGEST MOMENT!

Det blir en kort uppdatering den här gången för ska lägga mig och kika på vänner, är så jävla trött fortfarande, så MÅSTE jag skriva de där frågorna nu också. aja skriver mer senare.

cheers

junkfestjunkfestjunkfestjunkfestjunkfestjunkfestjunkfest

Kommentarer

Anonym

Hej gumman!

Wow vilka coola bilder du tagit. Du är duktig du.



Kramar / J

2008-08-31 @ 20:40:52
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: