how everything is relative

hey ho the road is long, ja!
jag har varit i uddevalla i helgen, jajjamänsa. fick upp humöret lite.
I fredags spelade vi spel hemma hos jonathan, det var jag, emmy, emilia, jonatan, linus aka patrik, uffe och james.
sköj som fan, rapparkalja är sjukt kul må jag säga! Jag blev dock lite opepp i slutet, kom och tänka på en massa grejer, började sakna peter, det kändes lite i hjärtat, jag saknar när han, jag och simon satt och spelade spel osv. Så tänkte jag på gustaf och hur skit livet är. ah så jag blev sjukt opepp och arg på mig själv för det så jag brände mig själv igen, som ett straff för att jag förstörde stämningen. Jag ville bara hem till emmy o käka nudlar och mysa med katterna och gråta hjärtat ur mig men jag höll bara tyst, som vanligt. Även fast jag tyckte spelkvällen var sjuuuukt mysig och roligt!:)

På lördagen drog vi till gbg och jag köpte lite kläder på monki osv. rätt nöjd må jag säga. emmy fick sina uggs och jag slog te på ett par jag också! Senare på kvällen hade vi myskväll och såg på film och käka chips.

På söndagen sov vi ut sen drog jag hem till sketna Lidköping.

Idag kom julia hem till mig, som jag har saknat den underbara bruden va, hon följde med mig till tandläkaren och sen gick vi till larssons och tog igen en massa, käka bruchetta och senar  tog vi en kaffe, ja jag drack faktiskt kaffe:D, och en kaka. Mysigt som tusan må jag säga! Sen kikade vi runt lite på stan'.
Ikväll har jag bara suttit och sett på tv, filip och fredrik, snackade lite med gustaf förut också.

blöö vad jag är trött på obesvarad kärlek. usch fy fitta kuk apa. nä nu skiter jag i skit livet!
ÅH! juste! jag har fått hem mina böcker nu paulo coelho böcker! åhåhåhåh och några andra!:)

Men nu ska jag sannerligen gå och lägga mig o kika på vänner o så!

cheers! NI får en bild på mig också mnä'r jag ändå är på g! och en på min pojkvän!;) haha





Kommentarer

Julia

Sanna du glömde ju nämna att du såg scotts henrik ;) haha! Men det var verkligen underbar dag igår! :) <3

2008-12-02 @ 18:02:55
URL: http://alwaysunknown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: