FÖRLÅT!

åh förlåt mig alla som bryr sig!
jag ahr inte orkat uppdaterat den senaste tiden bara.
Inte mycket har hänt.
Jag har varit i uddevalla och umgåtts med emmy, fäck och emilia osv. Inte mycket mer utöver det vanliga har hänt faktiskt
Lillasyster och lillebror har fyllt år!
jag är kär i Lars Eriksson. Ja, iallafall i hans röst och musik! haha

Just nu har jag sjukt tråkigt, drar ner lite lennon och dylan för tillfället så skall snart sätta mig tillbaka och lyssna på dessa underbsra musiker. Kanske slänger in lite bowie också!

Imorgon skall jag fika med min vän och föredetta kontaktperson Martin som även är en look-alike av Lars! se där ni! martin har även en väldigt itressant blogg.

På onsdag så blir det förhoppningsvis en visit till mariestad och umgås med älskade josefine som jag inte har umgåtts med på väldigt länge tråkigt nog.
I helgen så blir det spelning trotts allt, vilket jag ser fram emot! det blir troligtvis min sista chemical vocation spelning med min älskade ylva som den 3 november flyttar till stockholm. usch och fy!

Nej nu slänger jag in en video på min älskling oc en söt bild!
puss på er!


Kommentarer

Anonym

Vad kul att du uppdaterat bloggen. Det va skönt att få prata med dig förut. Jag tycker oxå det är trist att Ylva ska flytta :( Han e söt Lars :)

Kramar

2008-10-21 @ 21:32:37
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: