copeland

Hey på er!
Idag har jag inte gjort alls mycket.
suttit hemma.
Rökat.
varit ute och köpt en foto tidningen och en solo tidning.
Sett på idol med farmor
sett på filip och fredrik.
Druckit en kopp te under tiden.
Nu tänkte jag sätta mig och skriva en kortfattade grej om mig själv för tidningen. och HELVETE det kom jag på nu att jag måste göra enkät frågan, snälla någon som kan ställa upp?

sen har jag ett uppdrag till ALLA er som läser detta.
Det vore trevligt om ni kunde skriva en kommentar bara om vem ni är.
Jag har lagt märke till att jag har runt 30-50 besökare om dagen på bloggen (vet dock inte hur), kan ni inte bara skriva ett litet hej och hur ni hittade hit. Och det är jätte kul att ni läser bloggen.
Slänger in lite bilder jag tagit idag också!

cheers.

Åh måste slänga in denna vackra låttext också den som vet vilken låt det är älskar jag:

It's a fight between my heart and mind
No one really wins this time
No one really wins this time
In the endless fight of grace and pride
I don't want to win this time
I don't want to win this time


aaah
Jag tycker om denna bild av någon anledning och mitt älskade armband är så fint!

öhöhö

Ni får en bild på mig också! och nej jag skiter inte, även om det ser ut så. haha

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: