OTH och glädjerus

tjäääna brudar och dudes!
Inatt somnad ejag med sarah sovandes på andra sidan änden av sängen, när jag vaknade var hon inte kvar, hon hade redan hunnit iväg till skolan, jag sov som en stock då, märkte det inte ens. hahah
Lite senare drog jag iväg till skara för att umgås med Ylva. Vi gick till munken och köpte gott att äta på för idag skulel vi se nya avsnittet av one tree hill, och det gjorde vi. åhåhåhå vad glad jag blir, det blev osm vi ville. Jag vill inte avslöja någonting eftersom vi har ladddat ner avsnittet i förväg, det lär ju dröja ett halvår innan de avsnittet visas i sverige. Iallafall, jag och ylva kom in i ett glädjerus i ett tillfälle där.

Sen gick vi till coop och köpte drinkmix, sen tog vi oss en grogg när iv kom hem till henne. jhaha var lite lullig i typ 15 minuter eller något med tanke på att jag inte ätit någonting idag så.
Senare satte jag mig vid datorn och vad upptäckte jag? Jo CV, adept och steves spelar i göteborg på lördag, så det ska vi banne mig gå på! woho! ska boka vandrarhem imorgon!

Nu är det dags att se på vänner och sen söva!
cheers!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: