walls

Halloj, sitter här vid datorn och har nyss skrivit klar veckans artikel. Blev inte som jag hade önskat men sånt är det. Jag känner mig väldigt ringrostig, kommer knappt ihåg hur man skriver en artikel. Eller formellt sätt så kan jag det, rubrik, ingress, brödtext osv, men jag emnar hur man verkligen skriver. Men kom in i det i slutet av artikeln iallafall!
sarah ligger i min säng och kikar på tv, det är väldigt underhållande att se henne sitta och asflabba åt reklamer, hahah

 idag har det varit bio som gällt, arn - riket vid vägens slut eller något sådant. Bra film! Fällde till och med en tår eller två, hahah mycket se värd film!

Vi har även fotats för NLT idag. Tagline bilder is the shit, not! Hatar att fotas. haha eller nej rättare sagt så hatar jag att vara seriös på bilder!

Jag har inte så speciellt mycket att berätta idag! ingenting som har hänt i princip.
Slänger in två egobilder när jag ändå är pågång! haha

hahaha

hahah

Kommentarer

Ilvingen

Vad söt du är i din sweet t-shirt.

Allt kommer att bli bra sanna, jag känner igen mig så när du skriver om hur du mår. Precis så har jag också känt. Allt har en mening, min var att göra mig starkare :) det är din med....

helt plötsligt en dag kommer du vakna och känna att allt känns precis så som det ska kännas...

och jag lovar, den dagen kommer....

2008-09-02 @ 17:42:07
URL: http://w2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: