chillidill

hej och hå!
nu är det såhär att jag har levt mitt liv i helgen och därför inte hunnit uppdatera något vidare men tänkte uppdatera er om vad jag ahr pysslat med i helgen:

I fredags tog jag tåget till M-stad för att umgås med Josefine, bästa sötaste josefine, vi började med att åka till stallet, josefine mockade medans jag och milton spikade i en spik i en planka, fint sammarbete där. Sedan bestämde vi oss för att en picknick vore mysigt, jag och josefine åkte och handlade lite saker och sedan hämtade vi upp jessica som ville följa med oss, vilket vi också ville! Vi åkte itll något mysigt ställe med en porlande bäck, massor med blommor och solsken. Käkade baugette, drack kaffe och mumsa i oss lite chips. Jag och Josefine som båda är fotonördar hade med oss kamerorna och vi tvingade Jessica att stå modell för oss, vilket hon gjorde mycket bra! synd bara att jag är dum i huvudet och sämst så bilderna blev sådär. Ni kan se resultatet i inlägget under.
Här är lite behind the scenes bilder som josefine tog!:)







Efter picknicken och fotograferingen och annat skoj åkte jag hem till lidköping och åkte till majåker för att fira marcus 18-årsdag med lite polare. skoj

Lördagen började med en härlig utflykt till kinnekulle, munkängarna med Johan, Marie, Richard, Linda och Julia. Alla knödde vi in oss i en bil med marie som förare och tog en härlig grillning och pikcnick med lite kubbspelande. jäkligt roligt! jag och Johan vann när vi spelade kubb! slå den ni, även om den jäveln tog åt sig all äran och sa att jag inte gjort nått! den jäveln. Senare på kvällen drog vi till Bea och kikade film, spelade kort och hade skrattanfall, sedan sov jag hos Linda. Vi skulle se på Big mommas house 2 men Linda somnade och låg och skrattade för sig själv i sömnen! haha

I söndags käka jag glass med richard och senare drog jag till marro och kika tv med henne och vic.

Idag har jag vart på NLT, fikat med martin och sett film med Ellie och även kollat in alla 315 bloggkoll inlägg jag missat under helgen! mohaha och nu går det även o kommentera twilightbloggen igen! toppen!

nu ska jag söva hörrni! bilder ifrån picknicken kommer när jag orkar rensa datorn och kan lägga in dem.
hoho  hej!

Kommentarer

Josefine

jo de va de.........

2009-09-14 @ 22:42:59
URL: http://wiilow.blogg.se/
Josefine

Varför har du kvar designen jag gjort till dej? så bra är den väl inte!

2009-09-18 @ 01:53:49
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: