Fotat Linda

IDag kommer det bara en kort text och bilder jag har tagit idag.
Jag var och klippte mig klockan 11 idag, ser ut som en idiot, vill dra ett örngott över huvudet och aldrig mer visa mig ute i princip. MEn men får gå i tofs i tre månader så bör jag ha fått en någolunda normal längd. skitliv. jag ä dum i huvudtet och linda tar numera besluten gällande mitt hår.
JAg och linda begav ioss ut på en trevlig fotorunda efter hon slutat skolan, mycket mysigt.
snälla ni som orkar kolla igenom bildern aohc ge mig lite konstruktiv kritik, jag vet dock att jag använt alltför högt iso därav att endel bilder är suddiga dessutom låg det många skuggor i lindas ansikte vilket har gjort det väldigt svårt att redigera bilderna. jaja
Här är resultaten, för er som är lite tröja så kan jag meddela att det går o klicka på bilderna så de blir större:




Kommentarer

Johanna

Hahha håller med XD

2009-04-02 @ 11:03:57
URL: http://sagathetwilight.blogg.se/index.html
tess

SV. Nej, jag är inte inne där så mycket nuförtiden.. Hinner helt enkelt inte. Men du kan väl skicka bilden till [email protected] ? =)

2009-04-02 @ 15:41:19
URL: http://rpattinson.blogg.se/
Tess trött tokig morsa

ja vore kul om du gjorde det blir glad då

å ha en fortsatt toppendag



kram

2009-04-02 @ 16:47:56
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Josefine

Jag tycker de är riktigt fina, såsom alla dina foton. Linda är fin oxå:)

2009-04-04 @ 00:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: