Mesig

Förvirrad och trötter vaknade jag upp i morses för att höra farmor säga att jag har missat min tid hos kärringen med praktikplatsen, jag kunde inte låta bli att känna mig glad. mohaha Jag vill inte. Jag tänker inte.
Men på lördag ska jag till tidahölm o kika på skolan jag troligtvis ska börja på. Behöver bara någon som kan skjutsa mig. Kanske adam? äh får kika upp detta.

Dagen har besått av en tid på bup, en promenad med brudarna på stan och sedan drog jag till taxi för att lära mig om planetresor  företagsresor och sjukresor och liknande. Uh kul, not. Fick mitt schema för maj och juni nu också, ska jobba midsommar, midsommardagen och valborg, alla supar dagar! hoho och en massa mer tider har jag. Men det blir pengar iallafall. Synd bara att jag får lönen den dagen jag åker hem ifrn peace and love. Jag förstår inte varför vi ska få lönen på 27 och inte dne 25 som i princip ALLA ANDRA! skitliv. haha
Jag fick med migg en tjockpärm hem där texten lyder "upplärining växeln" så nu har jag väldigt intressant lektyr att slita mig in på, toppen.

VARNING NU KOMMER SPOLIERS FÖR ER SOM INTE LÄST DE SISTA TWILIGHT BÖCKERNA!!! LÄS INTE DETTA DÅ




Jag började läsa New moon igår igen, det är tredje gången jag läser den och jag VET ju att han kommer tillbaka och att allt slutar lyckligt men jag grät som ett litet barn IGEN. Jag låg i sängen och grät så jag inte fick någon luft, jag grät till det gjorde ont inom mig, ja jag är mesig. Jag gick upp efter att ha tvingat mig själv att lägga ner boken ohc grät fortfarande
Farmor: Vad är det som har hänt?
Jag: HAN HAR LÄMNAT HENNE!!!! gråter ännu mer
Farmor: MEN LÄS INTE DEN IGEN DÅ OM DU BLIR LEDSEN!!
Jag: men den är BRA!

sen grät jag lite till och lite till idag också när jag läste.
Jag måste söka hjälp. Jag HAR faktiskt tagit upp det här med min psykolog men hon tycker bara det är gulligt! hahah


Nu ska jag kika runt lite.
krims krams kramis



Kommentarer

Martin

NEJ! Varför skrev du allt det där om Twilight? Nu vet jag ju precis vad som ska hända. Skit, skit och skit!



Mohahahaha!!!

2009-04-22 @ 13:16:07
URL: http://martman.spiralstairs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: