nattfoto!

Jag är rädd.
Rädd för svininfluensan. Jag är redan ett svin dock men in influensa verkar inte speciellt mysigt.
nej. Fy och blä. Jag köper aftonbladet varje dag och läser om svininfluensan och Linda skäller på mig lika mycket varje gång, idag kom hom med cykeln när jag satt på ballefjongen och läste tidningen med min vän ciggen i näven så skriker hon
"LÄSER DU OM DEN DÄR JÄÄÄÄÄÄVLA SVININFLUENSAN NU IGEN!?!?!" mohaha, självklart gjorde jag det.

Tidigare idag så drog jag mig upp till taxi föratt lära mig lite mer om planetresor och hur man emmar ut pass osv, det är ta mig fan svårare än att dra in en fot i käften dvs väldigt svårt! Efter 1,5 timme blev jag befriand ifrån min lektion och jag begav mig hemmåt - ilsk som attans.
På twilightbloggen hade jag lagt upp ett inlägg om en snubbe som dricker blod och har mördat två männskor. Jag la upp det föratt vi ska få lite distans ifrån den där fiktiva världen som så många, tillsammans med mig, har förälskat sig i. Någon brud blev vansinnig och sa att jag var respektlös som tyckte det var kul. Detta gjorde mig flyförbannad.
Hon känner inte mig så vem fan är hon att säga att jag tyckte det var KUL!?! en fotsula skulle hon allt få smaka på.
Nä för ni som känner mig vet ju att jag faktiskt är emot våld.

Sedan kom Linda till mig, vi spelade kort på balkongen, röka, drack cola, käka glass och hade det allmänt mysigt.
Senare på kvällen drog vi till DLG, jag fick följa med Linda och några ifrån henens fotoklass på en nattfotografering med min favoritlärare Kalle borg. Även fast Kalle inte är min lärare men ändå! mohaah han är skön den snubben va!

Näe, nu ska jag spela något meningslöst spel, börja fila på frågor till kullenfestivalen och fundera lite över livet tänkte jag mig.

JUSTE! jag får tenta av foto A och B hos Kalle om jag vill! =)
Jag ska iallafall få uppgifter från foto B kursen för jag ville gärna ha det.
Jag saknar ju att gå i skolan.
attans.
och jaja jag SKA ringa helliden.. imörrn eller nöe.
Och bilderna får ni se imörrn också ev för orkar inte lägga in dem i datorn ikväll.

krims krams kram

Lars är mysig så jag bjussar på en låt, min favoitlåt av mysiga larsgarage faktiskt.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: