Spitting Venom

Som ni kanske ser så nhar det hänt lite grejer på bloggen, jag har en ny, tillfällig design.
Sunny ifrån twilight.blogg.se håller på och grejar på en ny, mer hemsideliknande design åt min blogg för tillfället och jag var så sjukt trött på min gamla design att jag kände för o byta, om endast för några dagar. Sagt och gjort.

Någonting har dock hänt med länkarna, man måste dra musen över dem för o se vad det står, jag vet inte hur man fixar sådant så det får kvarstå och ni får heltenkelt överleva.

Vettni va!
Idag kom TWILIGHT DVDN UT PÅ DVD PÅ SVENSKA!!! woho! (Martin du ska få låna den och se på den, jag vet att du så ivrigt vill lägga vantarna på dvdn för att kika in robert pattinson). Detta friades med lite chips, skönt sällskap och självklart twilight tittande. Åh det finns deleted scens med på den, puppe så sött.
Jag, Linda, Julia, richard, Simone och Marie kikade in filmen hemma hos Linda. Richard var lite skeptisk men jag vet att han gillade den, i smyg! mohaha
För övrigt så har jag införskaffat mig ett nytt fint objektiv 70-300 mm! Sweet som attans, nöjd? Jajjemän!
Jag bjuder nog på lite bilder imorgon eller torsdag, för imörrn är det nattfotografering med MP2an och calle borg som gäller! ska bli toppenkul må jag säga!

Nej nu ska jag lägga mig i sängen, ska upp o jobba vid 12 imorgon. blö.

cheers!


jag saknar Emmy. Mycket.

Kommentarer

Martin

"Idag kom TWILIGHT DVDN UT PÅ DVD PÅ SVENSKA!!! woho!"



Nähä! Trodde DVD:n kom ut på VHS... Mohaha!



Ja, jag vill gärna låna den. Går det bra om jag får ha den hela helgen? Tänkte ha lite Twilightparty här nämligen!

2009-04-29 @ 13:17:19
URL: http://martman.spiralstairs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: