tjöööt

Min blogg har blivit lite bortglömd sedan jag börjat skriva på twilightbloggen. Förlåt.

Jag vaknade i morses med den mest osannolika huvudvärk jag någonsin känt, gjorde fruktansvärt ont. Nej Jag bestämde mig för att somna om. Kunde inte förmå mig till att resa mig ur min alldeles för sköna säng förrens vid 4 tiden, helt sjukt, jag vet. Men när man har haft ett par toppen dagar med kompisar sovandes över så blir man rätt trött.
När julia, linda och simone sov här så sömnade ju julia, den lilla mesen som spelat laserdoom innan, redan vid 1 tiden medans jag, linda och zimpa satt uppe till halv 6 tiden. Blev en hel del kortspel, en hel del mysprat om allt mellan himmel och jord på balkongen mitt i natten men även en massa skratt och helt sjuka grejer. haha om julia bara visste vad vi pysslade med när hon sömnat så sött i soffan.
nä när Lalle tillslut hade slutet jobbet så kröp jag och linda ner i min säng och zimpa kröp ner i extra sängen och vi stensömnade. Dock vaknade jag vid 11 tiden av att julia vaknat till liv. Så det blev inter många timmar sömn den natten vilet resulterade i att jag och Linda var så sjukt övertrötta hemma hos Ida igårkväll att alla trodde vi var fulla eller rent ut av dumma i huvudet.

Jag och linda drog sedan till donken, kom fram en idiot och satte sig brervid oss och började förhöra mig om mina ärr och sår på armen. Usch för sådana människor, så jag och linda drog hem och kikade på sweeney todd. Jag gillade den sjukt mycket. han är ju inte lite snygg den där Depp.

I filmen talade de brittiska vilket slutade med att jag och Linda enbart komminucerade på engelska resten av kvällen... vi kom på en ny lek.

Linda - Sanna do you know what a riverhorse is?" hahaha flodhäst.
Jag - have you ever seen a voimibowtie?" = spyfluga
Linda - Look a fishmose = fiskmås.
ja vi höll på tills vi nästan kissade ner oss av skratt.

Idag har jag inte gjort ett piss, vart hos mor min, pratat med liz i telefonen och lite så.
Imörrn blire marknad, sedan fika med anton, sedan mys med juliet och lite fölk.

Nu ska jag lägga mig och kika på nyaste avsnittet av criminal minds med jackson rathbone! WOHO
hug





Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: