Inlägg som inte tidigare fungerat o publicera

Jag må säga att vittvin och sanna går inte ihop, inte alls. Jag känner mig fortfarande bakfull och det är söndag, fy fan säger jag bara. Eftersom jag, som vanligt, har försvummat bloggen lite under helgen så ska ni få en update, för jag VET att alla är så intresserade av mitt liv. hoho.

I fredags var det som sagt dags för ferre hos Marie. Vi gjorde oss iordning hos linda, jag blev klar väldigt snabbt och passade på att kika på talang med marcus och bea. Talang måste vara världens sämsta program, dock är då så dåligt att det blir bra.
Efter en massa donande och fixande så var alla klara för avfärd hem till marie. väl dä kände jag mig sjukt obekväm då det helt plötslig slog mig, öh jag har ju för fan inte vart på riktig fest sedan min misslyckade 17 årsdag i september. Och ylva om du läser detta så hade jag det underbart tack vare allt DU gjorde, det var annat som gjorde att jag bröt ihop, allt du gjorde var så gullig och gjorde hela min dag. Men efter några cider och några glas vin var ho' på töpp vetti. Tror tom jag dansade på ett bord eller två. Spydde gjorde jag med. Jag måste säga att jag hade riktigt trevlig. När jag senare kom hem vid 2 tiden, fortfarande gôr full så sliter jag upp dörren, kikar in till farmor och halvskriker "HEEEJ FARMOR HIHIHIIHIIHIII" Varav farmor hychar mig. Jag sätter mig då på ballefjongen och skrattar för mig själv, sedan började det riktiga helvetet, jag spydde, jag fick superdunder huvudvärk och mådde allmänt skit. Lyckades tillslut somna föratt sedan vakna upp vid 8 tiden med världens värsta bakfylla, fy fan säger jag, jag ville verkligen dö ett tag där. Men det löste sig.

I Lördags kom adam och hämtade upp en fortfarande bakfull Sanna och vi åkte till Ida för lite träning inför älvaslaget. Vi spela brännböll en stund föratt sedan bege oss till Bea för korvgrillning och robinson kikande. mohahaha johans favorit åkte ut, vilket gjorde johan sur. mohahaha

nu ska jag söva. tjipp

PS, dett ainlägg skrev jag IGÅR söndag, det gick dock nte att publicera då.
men nu kommer det






Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: