hemma ifrån turkland

hejsan alla glada!
Nu är jag tillbaka, tillbaka ifrån turkiet och tillbaka ifrån min förkyldning/svininfluensan/okända sjukdom. Okej jag är fortfarande sjuk, snuvig, huvudvärk och lite så men vafan, feber är borta. Peppar peppar.
turkiet vart underbart må jag säga. Sol, bad i det sjukt varma och sköna havet, festande, teqila, öl, billiga cigg, goda drinkar, trevligt sällskaåp, sjukt fint och stort hotellrum osv osv, nej det var jätte trevligt.
Dock inte lika trevligt med den härliga förkyldningen jag eller rättare sagt, vi alla, har dragit på oss.
nä fy fan
och nu sitter jag här och jobbar, hur kul är det?
Bara 7 timmar kvar nu ju (Y). mm skit kul.

jaja, jag lägger upp lite bilder imorgon kväll iallafall!
nu ska jag återgå tuill jobbet, väntar på lilla ava också.
Angelica har fått åka in akut till sjukhuset så ska vara hundvakt åt lillen.
Hoppas att angelica kryar på sig iallafall.

nu ska jag bege mig!
cheers

Kommentarer

Elins blogg - foto & vardag.

kikar in och säger godnatt :)

2009-08-24 @ 00:28:43
URL: http://eeeelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: