TURKIET BILDER

jag tror jag börjar, eh ja vafan. Nä. haha
jag vet inte vad jag pratar om, men jag sitter här och är lite orolig och känner att jag kommer att vara det hela veckan, även fast jag inte har någon rätt till att vara det. eh sjukt, men så äre.

Jag lovade ju lite bilder ifrån turkland och det ska det bli också, men endast några få, jag är för trött för något annat.
Förövrigt så hade vi reunion på NLT idag, ska dra igång nu igen, jag har artikel denna veckan, känns som om det kommer bli rätt mycket jobb med den här artikeln faktiskt. Ska sätta mig och spåna på lite frågor och upplägg imorgon kväll tänkte jag mig, ska ju umgås med johan och han som är en klassisk skolpöjk söver nog rätt tidigt.
Dagen har annars spenderats med JJ och lindis, vi drog igång en lyxmiddag, fläskfile och potatisklyftor, lindas specielitet, sjuuuuuukt gott måste jag erkänna, jag åt så jag nästan spydde och sedan blev det till att slicka av tallriken.

jaja, nu slänger jag upp lite bilder sen ska jag lägga mig och inte tänka på det jag inte vill tänka på men som jag tänker på heeeela tiden ändå.















Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: