happy new year


HAH, nu blev ni allt förvirrade över min rubrik va? Happy new year, vafan? äre nyår redan, vad hände med julen? har jag legat i koma i en vecka och missat julafton? mmm, den kan ni gå och fundera på.

nämen ojojoj! vad jag ljuger, nu är det faktiskt julfton, se på attans. Fy fan, det bästa är dock att nu är det ett år kvar tills nästa jul! WOHOO, det skall sannerligen firas. Eller ja, först måste jag ju genomlida denna dagen innan jag kan börjat mitt firade.

Nej, jag ligge här i sängen och myser med modest mouse. Ja, modest mouse musik självklart, vore inte bara väldigt otroligt utan också väldigt trångt om grabbarna i modest mouse knödde sig ner här. Jag kan inte sluta förundras över hur de lyckas, musiken, texterna, inlevelsen, de alldeles fantastiska albumtitlarna, ja de har allt! Kom igen folk, inse modest mouse storhet så kan vi alla ha pyjamasparty med vin och kedjerökning och lyssna på modest mouse hela nätterna, vore inte det nått va?

näähäääää! jag ska kika på glee nu, skulle egentligen behöva sätta på sånnadär namngrejer på julklapparna men vet fan inte vart alla ligger så skippar det inatt o kirrar det imorgonbitti!

tudeeeeeluuu!
och god pissjul!

Kommentarer

Rebecca

God Jul :)

2009-12-24 @ 03:04:31
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Hannah

Haha, varför hatar du julen?

2009-12-28 @ 12:25:20
URL: http://hannahmeh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: