let's get fucked up and die

Jag har ont i benet. Jag gjorde en snygg vurpa igår, om en jury hade funnits närvarande så hade den nog fått 9/10 alltså. Så nu, ett dygn senare börjar det göra ont i benet. whats up med det undrar jag då? Det gjorde ju inte ont först, eller så vart jag bara i chocktillstånd, jag såg hur förra årets vurpa och hur mitt ansikte såg ut  efteråt passerad i revyn under tiden, men som sagt. Snygg vurpa. Och nu talar vi inte mer om detta, vi lägger det bakom oss och går vidare, detta nederlag.

dumduuuuu, kan ni gissa vilekn låt jag nynnade på där? Den som gissar rätt får en get av mig i present, dock ej insagen, vi vet alla att det inte går, kanske med lite våld.

uh, vad har jg haft för mig det senaste då? Jo det skall tant sanna ta sig tid och berätta. I måndags så hade jag finbesök av julia och Linda, v kikade på film och sedan söv töserna över här. tre pers i en 1,20 säng gick förvånandsvärt bra.
På tisdagen vaknade vi upp runt 2 tiden och käkade frulle och kika pelle svansslös, sikken besvikelse det var. Inte alls lika bra som jag minns att det var.
Lite senare satte jag mig på bussen som skulle ta mig till fristad och Joachim. Jag anlände i staden som gud glömt strax efter sex och blev uppmött av ingen mindre än mannen själv. the man, nej inte jesus utan jocke! vi traskade den lilla biten hem till pöjken och sippade på lite vin. Senare blev det tacos och film! Inte fy skam, inte alls. Snarare mycket trevligt. Idag fick pöjken sina muse live dvder, så det satt vi o kika på, sjuuukt bra. ooooja!

runt fyra tiden åkte jag hem och satte mig på ett fucking tåg som blev försenat så jag satt fast i vara i nästan en timme, fyyyyyyyyy fan. Värre place får man nog leta länge efter alltså. När jag väl kom hem så fick jag besök av marro, linda och julia och det blev en mysig filmkväll med en trött sanna.

nu ligger jag här och försöker somna men nyårs ångesten har kommit och hälsat på och verkar stanna kvar ett tag så jag får nog försöka roa mig på något annat sätt en stund innan jag ger sömnen ett försök.

pöss!

btw! fuck vad jag hatar paramore, men fy fasiken vad de gör den här låten bra!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: