the windshield was broken but I love the fresh air you know

jag är lite nyfiken på iom någon numera läser min blogg. Har nog inte kollat min statistik sedan september, då låg siffran på en skyhög och stabil 30 pers dagligen, för mig helt ofattbart med tanke på hur tråkig min blogg är. Jag lanserar ju min blogg som en fotoblogg men inte fan får ni se några bilder. Det är för att jag inte haft tid/ork och att några av modellerna har blivit tvugna att ställa in bla. Men på måndag ska jag traska fram till expert tidigt på dagen och införskaffa mig ett alldeles nytt och fint objektiv som jag har stått och dregglat över i månader nu. Och då kommer jag tvinga folk att stå modell, mohahha. nä men  jag ska skärpa mig, promise.

Förövrig så kom jag rätt nyss hem ifrån ännu en helvetesdag på jobbet, för lite bilar, för mycket folk och en trasig telefon har gjort min natt till ett helvete. Som tur är så är angelica snäll, så jag fick lägga mig ner och vila i femton minuter (första gången någonsin jag tar rast på jobbet).

funderar dessutom på att blockera junkyard.se på min dator, för det är inte sällan jags itter inne där och lägger kläder för tusen tals kronor i min kundvagn som jag sedan är väääldigt nära på att köpa (ilket skulle få mig att hamna hos kronofogden). men vafan! jag gilla ro leva lite farligt, mohahaa.

nu ska jag kika på glee.
köss
(tänker from idag och fram till nyår lägga in en låt i mina texter dessutom, bara för att mina inlägg annars blir så tråkigt fula och att jag dessutom vill dela med mig av min otroliga musiksmak.



(det tog mig tio minuter för att välja vilken modest mouse låt jag skulle ta, för alla är helt otroliga, men det blev dashboard)

Kommentarer

Kia | Bloggdesign

Vilken fin design du har :)

2009-12-27 @ 20:45:10
URL: http://kias.blogg.se/
Jenny

SV; Haha ok, det var sent du vaknade. :P

Jorå, de är väl bra.. Hur är det själv då? =) hade du en bra jul?



Kram på dig!

2009-12-27 @ 23:27:59
URL: http://jnympe.blogg.se/
Nora

Fick faktiskt en canon i julklapp :) Hur är det med dig ? Haft en bra jul ? :)

Kram

2009-12-29 @ 16:30:04
URL: http://norajohnsson.blogg.se/
Nora

Jo känns helt underbart :D

Härligt ;) Skulle behöva lite råd sen :)



Jo de är ganska bra. Mkt tankar nu. själv ?:)

Kram

2009-12-29 @ 23:20:26
URL: http://norajohnsson.blogg.se/
pelle

jag är en läsare! EY! EY!!!

2009-12-30 @ 22:45:48
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: