"Vad gör svensken nu? Nej! Han lägger bajs i maten!"

mm varan-tv, fina grejer.

jag tror jag har hamnat i klimateriet, det är otroligt varmt här inne, jätte otroligt varm. Kan beror på emsans dator också som har hettats upp till klimax. Kan också beror på många andra saker, så som växthuseffekten, fel på elementet eller bara att jag är allmänt het. Jag tror på det sista, så kan jag drömma fint inatt, om jag nu någonsin lyckas somna. Jag har insomnia på nätterna och somnia på dagarna. psyyyycooo.

om ni undrar mer vad jag gör just nu så sitter jag i emmys soffa och gottar mig med lite go musik. Emmy ligger i sängen och läser eclipse som jag så snällt tog med mig idag. för ca 2,5 timmar sedan skulle hon försöka sova, enligt min uppfattning har hon inte lyckats så bra. mission incompleted kan man säga med andra ord. jag har väl ungefär tre timmar kvar tills jag kan omfamnas av mina (mar)drömmar.

övrigt så har det vart en chillidill dag, jag anlände i uddevalla runt 6 tiden, jag och emmy satte oss på nått mysigt retrocafe och drack kaffe, lite senare joinade emilius oss som precis kommit hem ifrån en tripp till stockholm (hon såg paramore).

resten av kvällen har bestått av filmkikande och läsande och musik.

nej jag ska nog spela nått tråkigt spel och försöka bli trött igen.

puss

Kommentarer

Jenny

SV; Tack så hemskt mycket =)

ne, jag gör inte mkt, dudå?



Ha en bra dag!

2009-12-02 @ 14:11:07
URL: http://jnympe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: