alla jävla skit hjärtansdag och så.

nu harf  ni allt suttit här och väntat på ett nytt inlägg ifrån mig va! inte? nä tänkte la det.

nä fy fan.
alla jävla skit idiots hjärtans dag idag då, toppen. alltid lika kul med en dag där man inser att man är helt jävla ensam och bitter. hm. Jaja, fick pengar av farmor iallafall så jag köpte mig en tröja och en bok, av pappa fick jag en nalle, den döpte jag till spencer. haha! lars heter den i andra namn också, blir mysigt så. tycker jag.
jaja, vid sextiden begav jag mig iväg till simpa, thom vart där också. Vi körde igång stenhårt med en omgång alfapet, jag kom på en fin andraplats med 162 poäng eller något liknande. woho, öh. Jag försökte tagga igång på lite fisk i sjön, eller ja finns i sjön då, men ingen peppade på det så hepp. Runt åtta snåret satte vi oss och kikade på malodifestivalen, jojo bra tv verkligen. Jag tänker inte ens uttala mig om vad jag tycker om e som gick vidare. eller jo den ena låten "hårdrocks typerna" de hade för fan aen kopia av en låt jag inte kan nämnet på men jag kan nynna melodin, den går typ såhär naaaaaa nanananananana nanananaannanana men ingen kopplade. skit också.

nu orkar jag inte skriva något mer för ingenting intressant här ädå hänt i mitt skitliv. bajs.


Kommentarer

Julia

hahaha! Men det var ju en som hade samma musik som till låten "känn en doft av kärleken" (:

2009-02-15 @ 11:46:42
thom

1. Du hittade ju faktiskt vilken låt det var sen!

2. Lili och susie borde gått till final.

2009-02-15 @ 13:07:41
URL: http://generationex.wordpress.com
Emy

Hahaha en kommentar va det tack :D

2009-02-15 @ 13:36:52
URL: http://emyima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: