biblioteksbesök

jävlar i havet, tänkte jag när jag vaknade. För farmor stog och sa att klöockan var halv tre. helvete. Det visade sig att hon ljög, klockan var bara kvart över två. Stooooor skillnad må jag säga.
Traskade upp, gick en meter till mit fina blåa bord mitt i rummet, hämtade ipoden och la mig i sängen igen och kikade på youtube, johan glans och soran ismail. japp. Sedan var det dags att gå till NLT för möte. Gick fint, ska skriva en artikel om sommarjobb och så ska ajg göra en profil på någon. jaja får väl se vem det blir, julia kanske? linda?

Efter NLT gick jag hem igen för att 30 minuter senare traska fram till larssons för en fika med martin. blev sittandes där till sju tiden då julia drar iväg ett sms och frågar om jag vill leka lite. Det ville jag visst. Först traskar jag dock till biblioteket, funderade starkt på att springa in ch ropa "HALLÅÅÅ BIBBLAN HUR ÄÄ LÄGET?" jag gjorde det dock inte. Åh varan tv är bra grejer.

Jag gick nöjdt hem med fyra böcker, fick hela bibblan att engagera sig i mitt bokletande, gick hem emd en bob dylan biografi, en ungdomsbok jag läst tre gånger redan bnär jag var typ tolv, har redan läst halva boken typ, en bok om punkrockens historia och en bok av fredrik lindström. fina grejer det.

Nä nu kom julia, två timmar för sent typ. Ska väl vara social emot henne, försöka tvinga henne till lite yatzy spelande.
mohahhaaha

röv

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: