booooooolt

jag blir arg, så arg och besviken. Åhåhåh jag är trött på människor som stjäl tid.. bestämmer någonting och sedan bara struntar i det.

nä nog med bitterhet. Kvällen har spenderats hemma hos Linda med julia, ZZZZZZimpa, vic och jacob, ja linda då också hoppas jag ni fattade. vi såg på BOLT, superhunden öh. rätt bra film må jag säga, rolig, dock satt simone och citerade allting precis efter de sagt sakerna så jdet sabbade lite, att hon anvnde "rolle" rösten gjorde att jag kröp upp i ett hörn och darrade näsan. eh

Efter bolt så blev göbben jacob trötter och gick och nanade, jag och julia visade upp våra buggskills, linda och simone kollade snällt på, eller ja simone satt och smsade mestadels. Sedan satt jag och julia och drog lite internskämt och citerade bjrön gustafsson, jag måste skäpa mig.
nä det är så kul;
"det kommer så många nya sexställningar hela tiden, har ni provat piraten? inte? den går till såhär att killen han står upp och tjejen står på knä och blir... ja matad.., sedan precis när man kommer så lägger man halva satsen i munnen på henne och andra halvan i ögat, så sparkar man till henne på benet, då går hon iväg och mumlar aaaoowaww (björn haltar och håller ena handen för ögat)" HAHAH så sjukt bra.
 och "indianen då? man ta henne bakifrån och sedan helt utan förvarnign byter man hål så slår man handen för hennes mun då låter det "aaooaoooaoaoa"" HAHAHAH

ja humor på topp, eh.

öh hallå alla kika in ett gött band här va We do Guidance. Julia kika in jag vet att du kommer gilla det, om du inte blivit emo helt plötslig eller något liknande.

näe nu ska jag lägga mig och mysa med lite CM och gubler! hihihi

natt


Kommentarer

Anonym

Sanna är det mig du menar med det översta ?

Och jag måste säga att jag gillar bandet (Y) :)

2009-02-07 @ 11:28:29
simone

Du ska bara veta hur mycket roligare hela filmen vart om jag spelat in alla röster med min rolle-röst, sen kanske gulletussan också. GUD VA ROLIGT DET VORE! Tycker du inte? vavava? det gör du. Det vet jag!

2009-02-07 @ 11:29:17
URL: http://greny.blogg.se/
Ilvingen

hej,

ja det måste vi verkligen :)

jag saknar dig med... Förresten, vad fin din blogg har blivit! Kramar i massor.....

2009-02-07 @ 17:27:57
URL: http://w2.blogg.se/
Ella

Sv; Tack!:D Tog tid att göra designen :P

Nej, jag har bara läst 2:an, har sett 1:an på film. Men ska läsa alla fyra iaf och fyran kmr ju inte ut på svenska förens 12 mars :)

2009-02-07 @ 18:00:14
URL: http://assaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: