eclipse

Det kliar på ryggen, jag når inte, det är lite frustrerande. Jag har målat naglarna rosa, det ser jätte löjligt ut. jätte. Jag vill gifta mig med en vampyr, helst edward cullen, jasper hade vart helt ok också, men nä edward.
Nu ska jag lägga mig och läsa Ljudet av ditt hjärta.

Ur "Ljudet av ditt hjärta"

"-Du är ganska förtjusande när du är svartsjuk. Det är fruktansvärt angenämt."
Jag blängde på honom i mörkret.  "klockan är mycket", sa han igen med en röst len som sammet.
"sov min bella. Dröm vackra drömmar. Du är den enda som någonsin har rört vid mitt hjärta, och det kommer alltid att tillhöra dig. Sov, min enda kärlek".
Han började nynna min vaggvisa och jag visste att det bara var en tidsfråga innan jag gav vika, så jag slöt ögonen och kurade ihop mig mot hans bröst"


åh hur kan någon INTE villja vara Bella är min fråga. Jag måste verkligen sluta leva i min fantasivärld. Fast nä jag gillart!


Kommentarer

Julia

Åhh jag blir alldeles till mig! känner mig som ett galet fan som är helt besatt och vill gifta sig med honom! Han ska va pappa till mina barn :O det bara är så! :D haha!

2009-02-26 @ 00:09:34
Ilvingen

Han är snygg ja...Oj, snygg snygg...!!! hi hi :)

2009-02-26 @ 00:34:09
URL: http://w2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: