how to be (a serial killer)

JAG LÄNGTAR SÅ JAG DÖÖÖÖÖÖÖR TILL DESSA TVÅ FILMER!

1. HOW TO BE, med Robert Pattinson i huvudrollen, kika in trailern för mer info. Det finns inget bestämt realase datum än, just nu visas filmen på olika filmfestivaler och på hemsidan står det att den kommer släppas på bio "early spring" och att filmen ska komma ut kort därefter. åh kom ut NU!



2.Andra filmen har ett liknande namn HOW TO BE A SERIAL KILLER, med Matthew gray gubler, min favorit pöjk, matthew går en kurs hos en snubbe som heter Mike, mike lär ut hur man blir en seriemördare. SJUKT BRA verkar den. Spännande att se matthew i rollen som en "unsub" (namne de använder för mördaren i criminal minds, står för unknown subject). KIKA IN trailern!


Kommentarer

Linda

Yes jag kan färga ditt hår i morgon :D

2009-02-25 @ 23:31:57
URL: http://flickanlinda.blogg.se/
Ilvingen

Hej Svejs på dig Sanna sol.... Vi kanske kan ses nästa vecka någon dag om det passar dig. hur ser det ut? Jag läser ju just nu " Nu vill jag sjunga dig milda sånger" jätte bra, men lite slentrian kanske.... jag vill läsa en bok som jag inte kan låta bli. Var på bibblan igår, hittade bra böcker, men låna ingen, dock en film "Guldkompassen" jag har hört så mycket om den, en barnfilm, men vad gör det, den var jätte bra allfell...och det är huvudsaken... Ha en fin kväll min Sanna. Kramar!

2009-02-26 @ 00:32:21
URL: http://w2.blogg.se/
webbmaster

SV. Nej, det är klart den inte är. Men jag lyssnade på flertal klipp av honom och de flesta lät faktiskt så här! =)



Ang. intervjuen så vet jag inte riktigt vad han menar med det sista han säger. Men där innan står det ju att han kommer att spela Edward tills han är ca 25 (mid-20s) så det är nog ingen fara! =)

2009-02-26 @ 23:50:07
URL: http://rpattinson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: