idioter

åh jag blri så sjukt jävla förbannad och ledsen.. fan vad jag hatar människor, speciellt brudar, nä snubbar är fan lika jävla illa dem. jag blir så jävla less på allt verkligen.

uäe.
Idag har jag sövit länge. Kikat lite vänner och sedan vart hemma hos simone i stenhammar, som btw är läskigt.
Vi bakade cola, jag spelade lite piano, väldigt vackra toner kom ut må jag säga. ojoj simone var så glad på mig.
Sedan bakade vi kola och käkade upp, julia kom över och vi röade oss på löjligastmöjliga sätt, sjutk kul.

Sedan kikade vi Mia och klara som jag är sjukt trött på, usch. Dåligt det har blivit må jag söäga.

Nu ska jag nog sätta mig i ps lite och greja. Lägger kanske upp några bilder senare.
hejdå.

Kommentarer

J

Tack... Jag la in den ganska nyss. Jag tvekade att lägga in den för jag gillar den inte så mkt. Sanna dina bilder är helt underbara oxå. Ska vi starta eget som vi pratat om :)

2009-02-09 @ 00:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: