lords of dogtown

åhoj mina änner.
jag ska alldeles strax lägga mig och kika på Lords of dogtown, sjukt bra film.
idag har jga inte gjort alls mycket, vart på buggen och svängt om lite. gick fint, dock blev jag jävligt snurrig i huvudet må jag säga, men det får man väl tåla. Usch svettiga gubbar. Vissa människor är jag så jävla trötta att se varje sömdag så jag har lust o trycka in pannbenet på dem. åhjaja. Men jag låter nog bli, för säkerhets skull. Visste ni förresten att LODT har några paralleler till twilight filmen? Jojo, cathrine hardwick har regesserat båda två, nikki reed är med i båda filmerna (plust tretton som cathrine också har gjort), snubben som spelar huvudrollen i dogtown filmen (han i mitten på bilden) var den som föreslog Kristen stewart som bella. Och alla vet ju att hon fick rollen.  gött

näe, nu blir det film, litee OTH och lite CM tillslut, mmmm! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: