maginfluensan??

nu har jag tamig fan spytt tre gånger idag, först trodde jag det berodde på kaffet och att jag inte druckit någonting idag. men nu vet jga inte, jag käkade förut. sedan började jag må illa runt halv tio tiden igen, så spydde jag. sedan blev det bä'ttre en stund, så jag åt lite chocklad och drack en massa vatten, och såfort jag reste på mig börjde jag må illa och spydde igen. skitliv, om jag har fått maginfluensa så tänker jag ta mig fan hänga mig eller något, jag orkar inte.

Jag ska ju träffa josefine imorgon och jag har en massa grejer jag måste fixa, hinner inte bli sjuk nu, orkar inte bli sjuk nu.

Fast nu mår jag faktiskt bra igen. Jag har ju haft problem med magen tidigare, magkatarr och magsår, kanske är det igen, jag vet inte. bajsliv.

näe får se hur jag mår imorgon.. annars äre la bara till att ligga hemma och spy magen ur mig, ååhåhå toppen det ser jag fram emot.

fuck youl.

Kommentarer

Emy

Hejhej aj då stackare :( maginfl.... är inte kul bläää JAG TYCKER DIN BLOGG ÄR SKIT FIN JAG VILL OCKSÅ HA EN SOM FIN BLOGG SOM DU <3333333

2009-02-03 @ 15:31:37
URL: http://emyima.blogg.se/
Sofia Werlin

Fin design du har :)

2009-02-03 @ 15:56:00
URL: http://sofija.blogg.se/
Sofia Werlin

ingen orsak :)

Du får krya på dig!

2009-02-03 @ 21:04:47
URL: http://sofija.blogg.se/
Jossan

Hej gumman. Skönt att jag vet att du mår bättre nu iaf. Magin.... är bland det värsta man kan ha känns det som. Usch. Vi får se då på torsdag om vi kan ses. Pussen

2009-02-03 @ 23:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: