mariestadstur!

ojoj, det blir ett sent inlägg detta ett kort också är för trött för att orka någontign annat.

Jag var varit i Mariestad idag och fikat med jessica. Vi satt hemma hos henne och pratade om allt mellan himel och jord, det var både mycket trevlig och väldigt skönt att få prata om allt som man tänker på. Det är kul att ha någon som är lika förälskad i böcker som mig! haha jag är sådär så jag saknar karaktärarna i böcker som jag läst ut och sådan är jessica också! Skönt att man intwe är knäpp, eller så är vi båda knäppa? hahah! Inget mig emot egentligen. Jag gillar o vara knäpp. Jaja, det blev en hel del prat om förlorad tid, jag har ju inte träffat jessica på ett halvår eller liknande, usch så tråkigt när det blir så. Men idag blev fikan av iallafall, jessica var även söt nog att klippa mitt hår lite smått, som de flesta redan vet så är detr ju så sjukt tovigt. Nu har jag även haft i inpackning i håret i 3 timmar också! hahah så hoppas det hjälper nu! annars får jag nog rakat av mig allt hår. eller någonting liknande. haha. Tog tåget hem vid nio, läskigt jag var den enda på hela tåget.

När jag kom hem tog jag mig ett bad och sedan satte jag mig för att läsa slutet av sins of the father som är sjuuuukt bra, aaa sam är duktig hon. Imorgon drar jag igång på en ny novell om CM gänget, JA jag är en nörd. och jag gillart.

nä nu måste jag lägga mgi och kika på... ja vänner får det bli. har sett cm så mycket det senaste att det inte är spännande längre får ta ett uppehåll på... några dagar. Imorgon kommer det ju dock ut ett alldeles färskt avsnitt så det måste dock kikas på.

JUSTE! imorgon drar jag till uddevalla och emmy och emilius så det blir nog inget uppdaterande på nån dag sådär, emmys dator har nämligen pajat. mohaha

pöz

Kommentarer

Ilvingen

Hej.

ja, det var en bra beskrivning av vår fikastund hemma hos mig igår. Idag ska jag skriva om gårdagen och lägga upp bilder på dej!

Ha en fin fortsättning på dagen :) imorgon drar jag till göteborg :D hi hi vad roligt!

Kram Kram

2009-02-19 @ 16:57:48
URL: http://w2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: