struggle

Det börjar bli sådär svårt nu igen.
Svårt att andas, svårt att finnas.
Inte fysiskt, men.
Jag blir så frustrerad, det finns så mycket inom mig
Mål jag vill nå i livet, saker jag vill klara av
visa att jag kan. Åstakomma någonting
jag vill inte stå med ena foten i graven när jag är gammal
och undra vart fan tiden tog vägen.
gymnasiet är inte för mig,
tydligen. Jag klarar inte av det bara.
Jag ska nog kika runt lite efter folkhögskolor,
men jag är nog lite rädd för att lämna boet.
Prova att flyga själv.
Jag vill vara nära mina vänner,
julia. Alla. Jag saknar julia.
Jag behöver julia minst två gånger i veckan, annars blir det tomt.
haha!
illa, jag ska försöka tvinga med henne på bio imorgon.


nej nu ska jag nog snyta mig i pappas kudde eller någonting annat elakt.
natt

Kommentarer

julia

hej sanna jag sitter nu här bredvid dig. du tvinga med mig på bio, i taket lyser stjäärnorna såg vi! den var bra! jag behöver dig också om dagarna ska du veta! puss på dig <3

2009-02-05 @ 20:30:58
URL: http://buckwheat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: