krumelur

det finns vissa saker som verkligen förundrar mig, speciellt saker som handla rom mig själv. Vissa saker jag tänker. Eller hur jag reagerar. Som nyss, blev jag jätte arg på 1 sekund för någonting jag läste som jag inte alls brode bli upprörd över egentligen. Sådant förundrar mig. Varför reagerar jag som jag gör tänkte jag då. Ja det vet väl ni lika lite som jag kasnke. Fast jag vet nog egentligen, fast kanske inte. Jag vill nog inte veta.

det var länge sedan jag njöt av en cigg, väldigt länge sedan. Har små rökat lite idag, men kan bara ta nått bloss sådär sedan smakar det röv och jag lägger nert. Kanske borde sluta, har ju läget nu. Men jag tror jag har för dålig självdiciplin. jag vet att jag har det.



alla dessa snygga killar va! man blir ju lite pirrig i magen och så. hihi
soran ismail är inte direkt snyggast i stan, han var bara lite utfyllnade. mohaha, tråkigt man kan ha ibland.


nä nu ska jag ägga mig och se på CM!

Kommentarer

syrran

sanna är kär hihi ^^

2009-02-21 @ 20:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: