nessie

hej igen!
host host och snor snor. bajs jag har huvudvärk och är snorig som en gris. Jag saknar emsan..
bajs
det är tråkigt ibland utan uddevalla borna.

Jag har lite ångest över mitt gymnasie val, vart ska jag gå? vad ska jag gå? orkar jag gå? ska jag gå på folkhögskola istället? iår? nästa år? kommer jag palla det? jag måste ju gå i skolan! Men det är ju ingen idé om jag inte kan presera mitt bästa. skit

huvudhelvetet dunkar som satan. Jag visste att jag skulle ha skippat buggen idag, fast det var sköj som satan idag faktiskt så nä det ångrar jag inte. var mys och träffa juliet lite också.
Jaja, imörrn blire fika med anton på förmiddagen, runt sex tiden ska ajg hänga lite med martin och på kvällen blire nog sjukt mycket chill tror jag.
Nu har jag läst ut "breaking Dawn" också. usch vad ledsen jag blir, även om boken slutade precis osm jag ville och jag är glad över det kommer jag saknar karaktärerna. Men jag har ju lite att se fram emot iallafall, jag får snart boken på svenska, då för jag läsa den igen och kanske kan få lite mer känsla och slippa sitta och koncentrera mig hårt på vad alla ord betyder och att få ett naturligt sammanhang, jag tror den blir ännu bättre då faktiskt. Sen kommer ju andra filmen ut i år New moon oplus att twilight filmen snart trillar ner i brevlådan också med en massa härligt extramaterial. Jag är verkligen besatt. hahahah!

näe nu ska jag lägga mig och kolla på criminal minds - the fisher king pt 1 och 2. för typ tredje gången de senaste veckorna men ändå! haha

cheers


Kommentarer

Linnea

Jag blev också lite ledsen när jag läst klart Breaking Dawn. Kändes konstigt att det var slut liksom

2009-02-02 @ 08:33:48
URL: http://twerds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: