What's your name? Jared. Get outta here Jared!

helluuu i stugan.

Som ni ser har jag fått en ny fin design, allt tack vare den sjukt duktiga http://www.designbyristo.blogg.se, kika in hennes fina designer. sjukt tack till henne!

Dagen har hittills bestått av två koppar kaffe, tre farllor och två tuggor äckligt överkokta nudlar. Detta har resluterat i att min kropp (som inte ännu är helt van vid kaffe var dag) har börjat darra utav helvete. Jag är helt yr i kroppen och mådde illa som satan när jag kom hem, det blev till att spy för att slippa äckel känslan. Jag kan meddela att kaffe är inte mumma att spy upp, så ja nu vet ni det. haha nu ska jag ta mig någonting att äta så är jag nog fit for fight igen!

Jag skrev ett inlägg lite tidigare idag men det tycks inte ha kommit in på sidan, skit. Jag skriver igen. jag hörde ett visst ryckte om att en snygg vampyr kommer gästa min favorit Tv serie, Criminal minds. Jacksson kommer att spela en snubbe som en seriemördare är ute efter. Jacksson spelar Jasper Hale i twilight, en av edwards bröder för er som är lite efter i samhället. Sjukt duktig skådespelare och har hört talas om att han är riktigt duktig på att spela gitarr också. Det vet jag dock inget om eftersom jag aldrig hört något av hans musik. Däremot ska jag dra hem lite ifrån Rob pattison snart tänkte jag mig.

Åh dagens musikaliska upptäckt är heeeelt klart http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=388501149, åh jag är lite kär. har även fått hem lite skön modest mouse, black heart processon och lite nya pixies låtar.
mycket fin musik må jag säga.

Ikväll blir det humor på tv, Raw comedy club, har hört talas om att björn gustafsson uppträder ikväll, ser jag fram emot. Jag drömde om Björn inatt, nån sjukt konstig dröm att jag och julia och erik sidbrant var på festival så tappade jag bort min mobil så gick jag och letade efter den och då träffar jag på björn, ger honom en kram och känner mig jätte ledsen överatt jag inte har någon kamera med mig, skit också tänkte jag. Och säger detta till björn, vad tråkigt säger han. Sedan går jag iväg, då ropar han "sanna du kan få det här" så pekar han finger åt mig, fingret var dessutom gipsat. Hm konstig dröm, vad kan det betyda tro? hahaha   nä nu ska jag käka något och sedan hoppa i ett gött bad. cheers

Kommentarer

Anonym

Sötan! Vilken fin blogg du har! Det var skönt och prata förut! Vi ses i morgon. Kramar

2009-02-02 @ 22:08:32
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: