utmaning

jag blev utmanad av Antonella som btw har snyggaste headern!


1. Min första sanning blir väl precis som antonellas, jag har sjukt beroende av musik, tar med mig ipoden även om jag bara ska gå till ica.
2. jag är småbesatt av matthew gray gubler, jag är tom medlem på ett forum där jag sitter hela dagarna.
3. jag är sjukt rädd för att bli lämnad.
4. Jag har aldrig varit i ett riktigt förhållande.
5. Jag utsätter ofta mgi själv för dumma saker, medvetet.
6. Det är sjukt svårt att få mig att säga vad jag är arg över och uibland ens att jag är arg.
7. Jag rökte försa gången när jag var 7 bst, jag och e polare gick och oplockade upp fimpar sedan såg prsäten på våran skola oss och bjöd oss på saft och bullar och ringde våra föräldrar.
8. Jag går ca 80% av dagarna och dagdrömmer, det är det bästa jag vet.

jag utmanar Julia, Simone, Josefine och jessica

Kommentarer

Ella

Sv; Kul att du gillar min blogg så mkt :D men jag har inte bloglovin :P

2009-02-08 @ 21:57:53
URL: http://assaker.blogg.se/
Ella

Sv; Jaha okejj! :D Gör det då, hehe :P men min blogg är ju inte särskilt intressant, jag bara babblar på lite om min vardag och så :P

2009-02-08 @ 22:18:27
URL: http://assaker.blogg.se/
julia

men sanna de kommer bli assvårt att komma på ju! :O

2009-02-09 @ 00:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: