who is your perfect cullen boy?

ojoj, jag sitter här och är super trött, men håller på och kollar igenom alla 66 blogginlägg jag har missat sedan igår, hoho vad folk uppdaterar, men det är bara skoj. Jag har dragit hem 5 modest mouse album nyligen så sitter ocvh njuter av dem, mmmmm bra musik.

Jag orkar nog inte skiva så mycket, jag kan säga att jag vart i uddevalla och hängt lite med emmy och emilia och anbnat fölk. Var lite fest igår, var la sådär pepp på det, fick i mig nåfra folle, blev konstig nog rätt full, blev nyjkter snabbt igen, kände mig jävligt muissanpassad, kände ju för fan bara emmet och emilus så jag drog hem till emmys löägenhet lite tidigare. La migoch kolla ppå lords of god town, sjukt bra film må jag säga, och rökade lite i sängen, mys. Sedan kom emmy tillbaka, vi kokade nudlar, snackade lite och sedan stensöv vi, 10 idag gick jag upp för o ta bussen hem till ett kalas, var hemma vid 2, la mig på sängen för o kika lite vänner o varva ner, stensömnade och missade kalaset, drog hem till linda, vi gav julia sin present, småpratade om twilight, julia är lika besatt som jag nu, dröjer nog inte längre förresn hon också börjar följa massa twilight bloggar, haah!
sedan drog vi till erikoch kikade melodifestivalen, jag ble dock så trött så jag drog hem efter melo och ett parti fyra-i-rad som jag förlorade. uh. nus itter jag här och har haft rätt tråkigt så gjorde lite twilight test, blev rätt nöjd med reultaten så lägger upp dem plus länk till sidan här, mohaha.
natti







What member of the Cullen family are you?

Vampire, werewolf or human?

Who is your perfect Cullen boy?

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: