hallå i stugan!

Det var ett tag sedan nu, visst var det? Men ni är så dåliga påa tt kommentera så jag blir förbannad. ha-h!

Nej jag ahr bara inte haft ork eller lust till att uppdatera helt enkelt, men nu ska jag ta upp det igen på heltid.
I helgen har jag chillat mest. Bio med julia och Linda i helgen, vi fick litie skäll men det var bara roligt! ha-h!  Wallander filmen såg vi, faktiskt bra. Sen drog vi hem och myste lite smått sådär.
Igår var jag, julia, simone, linda och jacob barnvakt åt min lillebror. Vi såg film och spelade spel, sköj! jacob o johan bokade sina biljetter igår också till peace and love! toppen! nu är det jag, sarah, julia, johan, jacob och adam som bokat och linda, marcus, erik och richard ska boka snart med hoppas jag! det blir sköj som tusan!

Jag har varit ganska bekymrad denna veckan, många saker som har hänt som berört migpå olika sätt. Jag pratade lite med lars om detta över mejl (ja lars ifrån idol som jag är lite småkär i, hahah!), vi har haft lite kontakt sedan min fika och intervju med honom. hahah några mejl ialalfalL! sköj som tusan. Men hans svar på mian frågor gav mig lite distans, jag vet ju att mian tankar är ganska orimliga egentligen. Tycker det är otroligt fint av honom att lägga ner tid på att skriva ett fint svar till mig. Speciellt slutet på mejlet tyckte jag om

"Näe du, "life is too serious to be taken serious", så skratta bekymren upp i ansiktet och peka finger åt sorgen och ångesten och paniken, men... fortsätt, det är alltid värt det, för annars tror jag vi fortsätter nån annanstans, förmodligen med samma problem ändå, så lika bra att ta itu med dem här. Det blir bättre, ja...

Jag har inga bättre ord än så att ge just nu.
Men tråkigt att höra.

Kram"

låter klokt tycker jag!
Snart kommer en ny design på bloggen också hopaps ajg på! joseifne ska fixa detta åt mig, snäll som hon är. Nej nu har jhag otroligt ont i huvudet.  Ska lägga mig och kika criminal minds och dreggla över dr reid!

cheers!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: