Halsont och uteblivet röj = rätt trök.

Jag har så ont i halsen att jag snart dör. Jävlar i havet och fiskar på land tänkte ni där.
Ja, jag ska ju bugga imorgon sannerligen, nu får jag ta och skärpa te mig lite va.

kvällen har spenderats hemma hos en viss marro med lite annat fölk. Sköj! förutom att marros lillebror var rätt tugg emot mig där ett tag, jag var tydligen ful. ha-h jävla skit.
Jag bestämde mig föratt traska hem rätt tidigt, är sugen på att läsa lite breaking dawn, gerejen är bara att jag har väldigt få sidor kvar i boken så jag kommer ju med största sannorlikhet inte kunna sluta läsa innan boken har tagit slut. Och då kommer jag att börja gråta. Jag ska ju dock läsa boken igen på svenska, har ju racklat mig igenom den på engelska nu, men det dröjer någon vecka till innan den kommer ut, vilket är rätt surt. Sen kommer snart filmen trilla ner i min brevlåda OCH twilight lexicon! (Ni kan nu tänker er att jag gör vågen, går ned i spagat och spelar bongotrummor samtidigt om ni vill).

Sen måster jag säga att jag är sjukt sugen på en go jävla röjspelning, det var sannerligen ett tag sedan. Har ju bara sett Lars de senaste gångerna, och det har varit sjukt mysigt och helt underbart. Och ska snart se honom igensnart
förhoppningsvis, men det vore inte helt kattbaj o kunna klämma in en liten röjspelning också. NOFX vore ju inte helt fel, de kan jag ju dock glömma. Kanske drar på nån av P&A spelningarna med cv och adept för skojs skull, adepts nya kommer ju ut snart och jag må säga att de flesta spåren är riktigt bra. Om jag får med mig någon stackars själ. haha
Division of Laura Lee vore inte kattbaj heller, mend et blir på peace and love i sommar! jävlar vad pepp jag är. Dock är Division of laura lee det enda bandet jag hitills peppar. GE MIG ETT BANDSLÄPP! the killers är ju tamigfan bokade till hultan så de får släppa lite band nu till P&L

näe nu ska jag nog ta och läsa lite, men MAX 50 sidor för har inte mycket kvar! haha sen blir det criminal minds!

Kommentarer

Ida

Tack! Jag älskar dom :D

2009-02-01 @ 00:50:19
URL: http://idadorable.blogg.se/
rebecca

sv: okej, tack :D

2009-02-01 @ 00:56:59
URL: http://brilliantabecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: