myspace meddelande

HALLÅÅÅÅ BIBBLAN HUR Ä LÄGET?
nä, idga ahr jag och vart på bup, hängt lite med simpa, vi kika criminal minds, youtube,
hängde läpp, garva, röka och käka godis och vitlöksbröd, japp samtidigt!
uhe måste bara länka videon som gjord emin dag, jag skrattade tills jag grät. haaa-h
afro ninja va.



uh jag orkar fan inte skriva någonting idag direkt, är sjukt uttråkad och opepp just nu. ska nog sätta mig och kedjeröka lite. swosh.
byw


en gammel bild på mig i simpa och en snögg bild på min ehm, pojkvän! haha

JUSTE JA VAFAN! JAG FICK ETT MEDDELANDE IFRÅN MATTHEW GRYA GUBLER PÅ MYSPACE IDAG:D WOOOHO!
alltså snubbe på bilden va.
pöz

Kommentarer

Maria

ha en bra kväll:)

2009-01-28 @ 22:42:42
URL: http://designbyristo.blogg.se/
Julia

man säger gärna Zimpa ;) inte Simpa om jag får säga mitt!

2009-01-29 @ 16:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: