puppe

helvete lars olof vad förbannad jag blir!
famor springer runt i mtit rum och ska pilla på mian böcker hela tiden jag blir vansinning!
Jag fick nyss en bekräftelseorder att de har skickat ut min bok och criminal minds dvd så imörrn är de mina! äntligen s får jag läsa sista delen i twilight serien, om än på engelska. Men emmy har lovat att ha lite högläsning för mig och jag får välja vilken dialket jag vill (Y)! toppen. hahah

nu ska jag bege mgi till NLT alldeles strax, tänkte bara printa ner nån onödigt info här.

bowie- heroes går i itunes nu om ni ville veta, ska nog dra på nån lars låt eller kanske lite nada surf innan jag går också!

http://www.nlt.se/artikel.php?id=174353&avdelning_1=115&avdelning_2=22
Där är länken till Lars artikeln som jag skrev som publicerades på julafton. jag ska berätta lite mer utvecklat om mitt möte med min stora "idol" ikvälle lelr någonting, mest för min skulle för jag har nog inte riktigt förstått det än. ha-h!

Näe nu måste jag gå om jag ska hinna till NLT. hare fin fint!

pöss!

snjut av lite Lars sålänge! puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: