The gube is how i roll

oj vad bittert det kan bli ibland. nänä sanna sådan ska vi inte vara nu. skärpning. jag skyller på att jag inte har alla tomtar på loftet. Tur är väl det, tänker ni då kanske. Ja, håller jag med då.
Jag behöver en större dataskärm eller en fin bärbar dator, någon som vill bjuda mig på en kanske? inte? nähepp.

oj, helst plötsligt insåg jag en sak. vad självisk jag har varit, det är klart att det gör lika ont i dig. och det är mitt fel. oj. fan.

Måste allting vara så svårt hela tiden?

jag tror jag är lite knäpp.

iallafall, idag har jag varit på NLT, möte ska skriva krönika. Hur i allsin dar ska jag klara av det denna veckan? jag kommer antagligen bara skriva om något som får folk att vilja ta livet av sig.
Fikade med richardo en stund, käka en utomordentligt god hallongrotta med färska hallon i och drack en klassisk vaniljlatte. proooooho.

nu orkar jag inte ens försöka skriva med.
the gube is how i roll, yes.
hej då.

ni får en liten godbit ur criminal minds också, agent rossi får frågan vart de hittade reid, han svara "han lämnades i en korg utanför FBI" hahahah


Kommentarer

Bea

sv: Hade gärna hjälpt dig om jag visste hur man gjorde, det är nämligen en annan tjej som gjort min blogg design, du kanske vill få hennes blogg å fråga henne själv?

2009-01-26 @ 23:31:33
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Bea

sv: Okej här kommer hennes blogg : http://jessicathatsme.blogg.se/

2009-01-27 @ 00:12:00
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: