jmsskdå

ett två tre fyr. sväng om, ojoj yr i huvudet. Svettiga nävar, göbbar soom flåsar av trötthet. Nej det öär ingen skräckfilm, det är min bugg-söndag. Och det är faktiskt sköj. Julias mor och far var med idag också.


Jag känner inte får att lägga ner någon energi på att skriva någonting egentligen. Jag vill ta tangentbortet och slå det i väggen, stampa på det och ta brödosten och lägga mig i badkaret i princip. för jag är så sjukt trött på människor.
SÅ SJUKT TRÖTT PÅ ALLA IDIOTER SOM SVIKER HELA TIDEN!! HELA TIDEN. HELVETE.
Jag ska ta mgi fan sluta umgås med människor för det blri samma jävla sak hela jävla skit tiden. Fan, fan fan.


LÄS INTE OM N I INTE TÅL ATT HÖRA SANNINGEN OK?!

Är det någonting med mig? Är jag så jävla dum i huvudet? elak? fruktansvärd? ful så ni skämms över mig eller VAD är grejen? kan någon förklara det för mig? VA? kan någon göra det. vad i hela jävla skit friden är det för fel med mig? För något fel är det? PETER LOVADE ATT ALDRIG LÄMNA MIG. Och ajg ahr suttit här nu i fan öve ett år och väntat påa tt han ska ringa, att han ska bry sig ige. FÖR HAN SÄGER DET. men ahn svarar för fan itne ens när jag ringer. och jag saknar honom så jag dör, jag dör snart seriöst. Jag orkar inte gråta en jävla tår till. Och det gör ont utan peter, det gör ont i hjärtart varjegång jag täbnker på honom. HELT STÖRT. Idga kände jag någon som hade samma parfym som han brukade ha då var jag nära på att lä'gga mig ner på gilveti fosterställning och gråta  typ. skitliv.
PRECIS samma sak upprepar sig nu också. samma jävla sak. jag hatar människor för vi är tamigfan riktiga jävla svin. En relation ska vara ömsesidig, det ska inte behöva vara jag som tar initiativ och ringer. Jag blir ändå ratad i slutändan också. Och det som svider mest är när någon säger "ja iår kommer vi ses" eller " kom hit och sov över" sen när man nästan är där så kommer en bortförklarning. Det känns som om någon sparkar undan benen på mig så jag ramlar. Jag förstår att man inte alltid mår bra. men jag mår inte heller alltid bra. speciellt inte när det blir såhär.

ibland vill jag inte finnas. Men jag måste. För de få som faktiskt bry sig, men de försvinner väl sedan också.
jag tror ta mig fan att jag blir galen snart, på riktigt.

nu orkar jag inte skriva mer skit. hej då.

Kommentarer

j

Sanna. Du duger verkligen. Det är inget fel på dej alls.Du har ju massor av vänner, familj, ja allt nästan. Jag har velat ses men du har inte kunnat då trots vi bestämmt. Jag har varit likadan.

2009-01-25 @ 22:03:56
Emelie

Sanna det är inget fel på dej bara så du vet jag är din lillasyster och jag älskar dej för den du är <33

2009-01-26 @ 15:13:24
URL: http://emyima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: