hur många sorger ska du orka bära?

det värker, inom mig. Det är sjukt hur mitt humör kan ändras så fort.
Hur lätt jag kan fastna för människor.
Jag hatar att jag alltid känner så starkt som jag känner.
Jag är klantig som fan, jag pratar om saker som är typ tabu, konstiga, som folk tycker är läskigt och obekvämt att prata om som om det vore helt normalt. Det är för att det har varit helt normalt för mig.
Jag blir paranoid så lätt också, jag är bara så rädd för vad folk ska tycka och tänka om mig, iallafall folk som jag tycker om. Människor jag inte känner skiter jag fullständigt i. Samtidigt som jag är trött över att behöva gå och skämmas för vem jag är och har varit. Jag vet inte riktigt, jag vet ingenting just nu.
jag vill bara att någon ska säga "sanna du är den du är och jag tycker om dig precis som du är". Fast inners inne avskyr jag den jag 'är men jag vet inte hur jag ska ändra på mig.
jag bara babblar.
Jag ska återgå till jobbet nu.
Jag blir sånhär när jag sovit 5 timmar, åkt tåg fyra timmar ifrån stockholm, sdprungit till jobbet utan att ens hunnit gå hem och sen sitta här och så frön med ångest. blöö

nej nu måste jag jobba. måsteeee jobba.
händer inget men.

cheers

Kommentarer

Egoinas mamma

Men om du bestämmer dig för hur du skall leva NU så borde du också kunna bli stolt över den du är NU? Att man babblar och pratar om lite för mycket är normalt när man inte mår så bra och inte har "hittat sig själv". Tillåt dig att göra fel, du är lättare att älska då. Det finns inget värre en perfekta människor!!

2009-08-01 @ 17:32:08
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Egoinas mamma

Har du någon du ser upp till?

Varför ser du upp till just den personen?

Vad är det hos den personen som du kan ta efter för att bli mer nöjd med dig själv?

Hur skall du göra för att kunna genomföra det?



Så kan man börja nysta i det små. Jag har alltid beundrat människor som springer marathon, men ansåg det som skrattretande att jag själv skulle göra det. För 4-5 år sen bestämde jag att jag skulle genomföra ett lopp med ett års förberedelser. Det gjorde jag och kan du tänka dig vilken känsla det var när jag kom i mål??



Jobba på!! Allt hjhälper! :)

2009-08-01 @ 18:39:18
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
sandra

Jag vet hur du känner dig, att man ska behöva gå & vara rädd för vad andra människor tycker om en. Det är jobbigt & man blir bara mer deppigare.



Hoppas du mår bättre snart, kram!

2009-08-03 @ 15:14:05
URL: http://fourclover.blogg.se/
[lisa bjernhagen]

sv: hehe, sure :D hur ser kvällen ut dÅ?

2009-08-03 @ 19:33:33
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
[lisa bjernhagen]

sv: alright ikväll? :) med vad?

jag ska precis slänga mig över sängen och äta lite choklad, hehe

2009-08-03 @ 19:47:42
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Hannah

Du är ju bra som du är! Skit i vad andra tänker och lev livet. Okej jag vet hur svårt det kan vara :(

2009-08-06 @ 11:23:12
URL: http://hxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: