jobbesvär och åskångest

tipp-ex min eviga fiende. Nu sitter jag här återigen med det där kletiga tipp-ex helvetet över allt, på bordet, på handen ,på armen och lite i ansiktet, det går ju inte bort heller. Jag ska starta en kampanj emot tipp-ex, jag ska vinna slaget emot min eviga fiende. Eller så ska jag sluta skriva fel så jag slipper använda det. Jag vet inte, svårt och ångestladdat val.

Förövrigt så sitter jag på jobbet - det enda stället där jag möter ondskan definerad (tipp-ex alltså). Jag och Angelica tog emot ett konstigt samtal nyss, mycklet unbderligt. Jag kopplade över kärringen till angelica. Hon var mycket rik var hon vänlig att meddela oss. Hon var lärare och hon hade haft telefonen avstängd hela dagen för hennes elever trakasserar henne, de hade skickat en dildo till henne på posten och snusk-sms i mobilen. Kära någon. Jag och Angelica satt här som frågetecken. Sen bröt vi ihop.

herregud, nu börjar det åska. Och här sitter jag vid en dator och med ett headset på mig, jag jobbar med att sitta vid en dator och prata i telefonen, lite riskabelt kanske? Jag som är åskrädd som fan. shit, shit, shit.


Jag ringde Lindis nyss, de ska ju ut ikväll, hon fyllde ju 18 igår så det blir nog fest för hela slanten.
Jag meddelar linda om hur rädd jag är såhäer lyder samtalet
Jag: "jag jobbar med o svara i telefonen o sitta vid datorn, blixten kommer att slå ner i mitt huvud"
Linda: "nej då, vi sitter här ute på min altan och dricker o kollar på blixten, det är mysigt tycker vi"
Jag:"oj shit såg du blixten?"
Linda "ja men stäng av datorn det är inte bra o sitta vid datorn när det åskar"
Jag: "men LINDA jag jobbar ju!
Linda: Ja juste!

bruden med det bra minnet va.

nej nu ska jag återgå till att tjata på angelica hur rädd jag är, haha!
btw idag jobbar jag i 12 jävla timmar, bnörjade 15.18 och slutar 03.00
cheers!


Kommentarer

HANNA

sv: uhm.. okej ;) haha. grejjen är att jag inte har några snygga kläder ;) haha.

2009-07-03 @ 23:48:57
URL: http://hannaforevarn.blogg.se/
HANNA

sv: hehe hoppas på det då..

men nu är det så här att jag bara hittar i stan i sthlm (A) haha ;p

2009-07-04 @ 01:08:35
URL: http://hannaforevarn.blogg.se/
L I N A ( b r o b e r g l i n a . b l o g g . s e )

ojdå.. nja jag vet inte hehe

vart jobbar du då?

2009-07-04 @ 11:38:40
URL: http://broberglina.blogg.se/
Vanadesse.

hihi jag e oxå ltie förkyld. blir så när d e asvarmt på dagarna och skitkallt på nätterna o man bor i en bakteriehärd med 40 000 grannar haha.

2009-07-04 @ 12:08:42
URL: http://vanadesse.blogg.se/
HANNA

sv: ja okej ;) haha. uhm, och du hittar sen eller? :) haha.

2009-07-04 @ 14:19:11
URL: http://hannaforevarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: