cheers

virriga på jobbet? oja!
jag skall väl alldeles strax sätta mig o planera morgondagens pass. Alltid lika kul o ringa chaufförerna och säga att "tja du får inte börja 07.00 som planerat utan du har en hämtning i karlborg och passet går på 05.02" de blir alltid så glada då.  Okej så är det inte idag dock. Som tur är.

VI har besök här på taxi idag en liten söt hundvalp vid namn ava, angelicas fynd! Super söt. Kommer ju inte få någonting gjort idag, kommer bara sitta "naw snuttegull pupperå".  Nej skärpning sanna.

Gud vad sugen jag blev på sockerkaka nu, jeez. JÄVLAR JA KAFFET.
nu smakar kaffet bräänt, toppen. jaja, får la gå.

ja, ja. Finns inte så möe o berätta om dessa dagar. Igår var jago kikade på stan, införskaffade mig en skjorta, ett diadem med en rosett på, ett linne osv. Sedan var det jobb som gällde.
Samma idag, sitter här¨och gör inte så mycket. Dricker kaffe, typ.

jaja, nu ska jag jobba vidare.
cheers

Kommentarer

angelica

Okey.. själv har jag bara träffat honom 2 gånger satt, det var den gången då jag var nere och sedan den gången då farfar och jossan var uppe i sthlm, och han värkade trivas och tycka det var kul att träffa alla sina barbarn som han knappt träffat.

Jo det hade varit kul, men det kommer säkert fler tillfällen, skulle vara kul om man kunde få din msn eller något så man kan snacka mer? inte varje dag man stöter på en kusin man inte visste om att man hade:p

kram.

2009-07-11 @ 19:35:44
URL: http://raaaw.blogg.se/
Linda

Hah, sanna gillar du hundar?! woooooow, jag trodde inte det eftersom du sitter och tjötar på mig att jag inte ska "åååh snutte gull" till hundarna.. Hmmm, sanna har du gått och blivit blödig? ;)

2009-07-11 @ 23:21:16
Anonym

Hej sötnos!

Hur har du haft det dom senaste dagarna? :)

Har inte haft så mycket tid att sitta vid datorn eftersom jag är hos Robert :)))

Kram kram!

2009-07-11 @ 23:45:18
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: