VART ÄR MITT BARN!???!

Jag är rädd och orolig. Min bebis är borta, vart är min fjärde twilight bok? Jag skulle precis räkna in dem i ledet då jag uppertäcker att så länge vi båda andas är borta. VART ÄR DEN? VART ÄR MITT BARN!?!?! Du som har den, var vänlig och skriv så snabbt som möjligt, jag vet inte om jag kan sova utan vetskapen om att den är okej. HUR KAN EN BOK BARA FÖRSVINNA SÅ? Jag vet att jag fick tillbaka den ifrån Julia, sedan minns jag inte om jag har lånat ut den till någon mer, jag tror inte det? Kära någon, jag är rädd.

jag hade tänkt börja läsa om serien igen, jag börjar få abstinens. Men ettan är utlånad till michaela och fyran har blivit boknappad. Fan då.

Jag sitter här och lyssnar på nyaste spellistan jag har gjort, goa låtar. Gamla goa beatles, de sviker aldrig minsann.

Dagen har spenderats väl. Först en fika med Richard, lite tjöt om vad som hänt senaste, lite berättelser ifrån richard och maries frankrike-tripp. Sedan drog vi och hyrde en film, disturbia. Faktiskt rätt bra, helt ok som man säger. Jag gillade den.
Efter filmen var slut så drog richardo hem, lite plugg inför ett test på jobbet imorgon, strax därefter bytte linda av richard och kom hit. Vi tjötade som vanligt, kikade runt, grejade o donade. Försökte välja film, landade på en animerad barnfilm, min och linda favoritgenre i princip. Surf's up hette den, sjukt bra!

bjussar på en bild på mig idag.
Imorgon ska jag, linda och marie upp på kinnekulle, marie ska vara modell. Sweet! Hon är så söt hon. Hoppas hoppas hoppas att det INTE regnar imorgon bara.

cheers


Kommentarer

kale

jag veet gumman, men man måste vara stark och hålla tron uppe, allt kommer ordna sig gumman

2009-07-22 @ 16:05:50
URL: http://prettyshawty.blogg.se/
sandra

sv: ja precis.. :(

2009-07-23 @ 13:30:00
URL: http://fourclover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: