your legs grow

MIn mage kurrar, ändå åt jag för några få timmar sedan.
Okej typ 4 timmar sedan men ändå!
knpeigt, min mage gör nog revolt mot att kaffe jag har öst i mig denna veckan, det har blivit många koppar.
Idag jobbade jag mitt sista dagspass, sjukt skönt. Imorgon jobbar jag natt, samma lördag sedan är jag ledig tills nästa fredag! Sjukt skönt!

jeez, itunes bytte precis över till lennon - watching the wheels, underbart! Det är nog en låt på mina topp fem favoritlåtar någonsin. Det är fan en merit! Den där lennon kan han, kunde.

Jag måste erkänna att jag är rädd. Sjukt rädd. Jag har försatt mig i en sits där jag har en stor chans att bli sårad och jag vet det så jävla väl. Ändå är jag nöjd med mitt val, sjukt nöjd, men ändå rädd, sjukt rädd!

Jag är hungrig - ge mig mat nu!
jaja, efter jobbet idag blev det lite gossip girl med marro. sweet!
Vi lekte även detektiver och försökte leta upp hennes kusin i stockholm, men utan någon framgång.

Nä nu ska jag klia mitt i huvudet och fundera över livet. Kanske bre en macka också, med ost, sjukt bra grejer det där!

tjingeling!

liten sugen på att sätta i den ena piceringen igen? vad tycker ni? vavavavavava?




Kommentarer

Hanar

lungt :)

2009-07-10 @ 17:09:39
URL: http://aabooow.blogg.se/
Vanadesse.

armbanden är klara och ett mail med foto är skickat till dig! ;)

2009-07-11 @ 04:10:33
URL: http://vanadesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: