Lyckad utekväll

Hejsan!
Nu minsann skall jag berätta om roligaste dagen på länge.
Det började med att jag och ylvis gick på 3d bion my bloody valentine, en skräckfilm om nått psyko som mörda fölk och grejer med en hacka, jaja! Den var skit rolig iallafall, sämsta skräckfilmen jag har sett. Efter bions slut vid halv 12 så vandrade vi mot gamla stan med mål att försöka ta oss en öl någonstans. Ylva, som faktiskt fyller hela 19 bast iår berättade om en gaykrog i gamla stan där hon vart, vi tänkte gå dit och fråga hur länge de hade öppet, när vi kommer dit står vaken o pratar i telefonen, han ler mot oss och vinkar in oss. Sådär, vi hängde av oss, jag gjrode en översiktskoll över stället, konstaterde att, ja det ser väldigt trevlig ut. Vi tog oss varsin drink för 119 spänn, rena rama rånet. Satte oss i baren och pratade, sedan blev det en öl, en öl till, en cider, shots osv sedan var Sanna full! Vi dansade, pratade med en massa trevligt folk, jag träffade faktiskt en kille som var straight, det var väl han, jag och ylva, ha-h. Bögar är otroligt roliga att dansa med och prata också! Jag dansade som jag aldrig dansat förr, sjöng med i musiken, vicka på höfterna och hoppade runt. Sjuuuuuuuuuuuuuuuuukt kul må jag säga! Har inte träffat så trevlig folk på länge!
På toan träffade jag dörrhållar-thomas, en bög på 23 år, jätte trevlig! Han och ylva vaktade dörrn när jag pissa (dörren hade låtsnat) jag fick även låna hans smink eftersom mitt hade åkt bort i princip. Stötte även på en bög som jag diskuterade bhar med! haha Träffade även en hel del trevliga tjejer, nina, om jag minns hennes namn rätt, vars vän var dne söta straightkillen jag dansade med, jätte trevlig tjej och en massa andra. Ja sjukt rolig kväll!

När krogen stände vid 03 så hamnade vi vid slottet helt plötsligt, vi träffade på en vakt som stod och vaktade slottet, vi satte oss vid hans lilla linje man inte får passera och pratade ett tag, trevlig kille!
Efter en stund gick vi vidare in mot plattan för att försöka hinna med en nattbuss, påvägen träffade vi en norsk knarkpolis som var full, eller ja han sa att han var knarkpolis!
Efter vi blivit av med honom så hoppade vi på bussen, fel buss, denna gick bara till jordbro, en station ifrån västerhaninge, men väl i jordbro hittade vi en buss som togoss till v-h. När vi äntligen var i v-h tog vi en taxi hem till ylva.
Vi var nog hemma sisådär 05.00, 05.30 tror jag. Underbart trevlig kväll!
När vi kom hem la vi oss i sängen och kikade på det sista avsnittet av kenny starfighter.
jJag var nog fortfarande full.

jaja, det var min gårdag!
jag lärde mig:
  • det är sjukt mycket dyrare på rkogen i stockholm än i gamla skaraborg
  • Bögar eller homosexuella överhuvudtget är sjukt trevliga!
  • lila shots är sjukt gott men man blit jäkligt fuller.
  • dansa är hur kul som helst!
  • Gaykrogar är roligare än stadt för de släpper loss mer!
  • om du går i klackskor en hel kväll så kommer du hem med blödande fötter.
Det var allt ifrån mig! Nu ska ylva iväg o rida sedan ska vi nog dra in mot stan, ikväll blir det väl bio eller något chill!
cheers!

NEEEEEEEJ!
jag glömde,
på vägen till bion på pendeltåget kommer det fram en snubbe på typ 30 bast
Han. Hej är ni sånna dära.... singeltjejer?
Vi: eh......eh... mjea?
Han. Har ni lust o följa med mig och mina kompisar och grilla någon gång i framtiden?
Jag: Eh nä jag bor inte här vettu!
han. du då? (kikar på ylva)
Ylva. eh eh jag bor inte heller här!

HAHAH! Sjukt konstig snubbe va!

Kommentarer

simone

Din fuskis, jag vill också på gaybar!

2009-06-04 @ 14:55:25
HANNA

sv: hihi ja :) allt bra? :)

2009-06-04 @ 15:15:33
URL: http://hannaforevarn.blogg.se/
julia

det låter lite annorlunda om man jämför med lilla ldkp. fattar inte hur ni vågade gå ensamma så jävla sent i stockholm. :P hoppas du hare gött. och hur går det med ekonomin där borta ? ;D när kommer du hem btw?

2009-06-04 @ 15:31:10
MizthaNguyen

hejsan! allt bra? (aa)



glöm inte c-walk tävlingen som börjar den 8:e juni på min blogg :)

2009-06-04 @ 16:32:09
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/
LillaSyster

Haha det låter kul saknar dig :'( <3

2009-06-04 @ 22:02:36
Anonym

det lät hur kul som helst! Kramis

2009-06-04 @ 22:58:53
URL: http://wiilow.blogg.se/
Louise

Men eeeuww!

Vilka snusk gubbar! :S





Puss!

2009-06-04 @ 23:00:20
URL: http://lowice.blogg.se/
Louise - Ur mitt eget perspektiv

haha det kan jag tänka mig.

Allt bra med dig annars?





Puss!

2009-06-05 @ 12:36:01
URL: http://lowice.blogg.se/
Jennica Björk

sv: mina föräldrar var med och kirrade en egen hytt åt oss :)

2009-06-05 @ 19:06:20
URL: http://jennicabjork.blogg.se/
Iruba

Jag förstår itne vad folk anser är så farligt med stockholm innerstad på nätterna? Hur lungt som helst ju, värre att dra till flempan eller något ju.

2009-06-06 @ 22:40:04
URL: http://iruba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: