fotobomb kommer lassat

Okej efter som det har varit en sådant himlas tjöt om att få se bilderna i från stockholm ifrån så många så har jag tagit mig tid och redigerat dem idag. Skämt åsido, jag har faktiskt redigerat bilderna men nått tjöt om det har det inte varit. haha

Det blev en hel del bilder, de flesta, eller... ja nästan alla är helt värdelösa men lägger upp dem ändå. För att ha någonting överhuvudtaget att visa. En del är dessutom sjukt dåligt redigerade men jag hade heeelt cp vitbalans på, dum som jag är. Vissa bilder har jag redigerat så de ska se "gamla" ut om ni undrar varför vissa ser så konstig ut. Dessutom har jag lagt på textuerer på en del också efter som jag börjat tycka det är väldigt sköj!

jaja, till min dag då.
Jag vaknade upp vid ett, eller ja två ny tid då av att en viss Linda ringer mig och frågar om vi ska leka. Självklart ville jag detta och efter en stund kom linda traskandes in i mitt rum. Vi bestämde oss för att en fika på garströms fick det bli (larssons har ju inte öppet på söndagar tyvärr). Så dit begav vi oss så fint. Jag berättade om min vecka i stockholm och Linda lyssnade så fint. Sedan pratade vi om roligheter på våra jobb, Linda har nog gjort mer roliga grejer än mig, jag har bara råkat säga att det är 20 timmars väntetid (det var 20 minuter och klockan var ca 03.00) Medans Linda har råkat glömma stänga av så de i drive in:en inte ska höra henne och de har hört henne sjunga osv. haha! Tösa är rolig hon.
Efter detta begav vi oss hem till mig igen och såg på the grudge 3! Linda gjorde en sarah och skrämde mig hela jävla tiden, jag var nära på o baja lite i byxan ett flertal gånger.

Efter filmen så spelade vi lite kort med min far.
Sedan var det dags för mig att gå hem till mamma en stund för att prata lite. Syster var där.
Hon ska troligtvis flytta hem till mamma nu.

Emy syster, om du läser detta, det är så mycket jag vill säga till dig, göra för dig,
jag vill krama om dig och säga att jag älskar dig. Jag vill dra dig upp ur det som är jobbigt
vill att du ska veta att du kan vända dig till mig när allt är sådär jobbigt ibland.
Men det är så svårt för mig att säga, samtidigt som jag vill hålla dig på avstånd
för att jag är så sjukt rädd att jag ska påverka dig på något dåligt sätt,
jag vill inte att du ska se hur dåligt jag mår ibland, jag vill inte att du blir som jag.
Men jag älskar dig, även om du kanske inte tror det, men jag gör det.
Det är bara svårt ibland.
Jag ska bättra mig.
Förlåt att jag skriver detta i bloggen, men jag kan inte säga det,
till dig sådära. Det skulle bli för svårt.

Nä! nu får ni se bilderna. De är självklart klickbara:

Skansen:


Manifestation mot nazism:


Ylva får komma med på en bild också!

Gamla stan:

Blev inga mer bilder i gamla stan, orkade inte ta upp stativet och med tanke på mörkret var jag tvungen att använda rätt lång slutartid, vilket gör bilderna lite små suddiga, dessa tre blev... ok.


natti! nu ska jag ladda enr nya criminal minds avsnittet!


Kommentarer

Josefine

Jätte fina och genomtänkta bilder!

2009-03-30 @ 22:45:19
URL: http://wiilow.blogg.se/
Anonym

gubben var så himla söt <4 så såg du ut när vi kollade på twilight typ, asnöjd liksom.

varför ser jag alltid ut som en gammal tant?

2009-03-31 @ 11:23:35
Emy

Aww vad fint skrivet syster! JAG ÄLSKAR DEJ MED SKA DU VETA ! <333

2009-04-09 @ 02:06:33
URL: http://emyima.blogg.se/
Emy

Sanna! Det va det finaste en syster kan skriva till sin lillasyster,Jag blir tårögd när jag läser det om och om igen.JAG ÄLSKAR DIG SÅ JÄVLA MYCKET MED.<33

2009-04-09 @ 13:20:50
URL: http://emyima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: