en riddares historia.

roompa.
Jag har haft en helt ok dag må jag säga.
Vaknade till runt, öh, två tiden. Snackade lite med johan
bestämde att vi skulle hänga med lite fölk iväll, och så blev det.
Åkte hem till michaela runt 7 tiden, dit även bea, johan, matilda, linda, jacob, marcus, marro, vic och eric kom.
Vi satt och skrattade åt en männniskors korkade videobloggar. Sedan kikade vi på "en riddares historia" mysig film, om inte grabbarna hade sabbat den med sitt tjöt. Johan gjorde sin irriterande "pet, pet" grej på mig där han petar mig på armen om och om igen tills man får ett blåmärke, då skulle jag sannerligen ge igen och tog sats och ja, johans arm var för hård, mitt finger var den som fick ta smällan istället. AH.

nä nu ska jag göra mit lustig över iqbefriade människor och sedan göra mig lustig åt mig själv föratt jag är såpass tragisk.

hej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: