Foton av LINDA!

ÅH! jag har suttit i ps SÅ sjukt länge och hade gjort ett kollage av bilder som linda har tagit på mig idag SÅ CPAR DATORN! AAAAAAAAAAAH jag blir så arg att jag gråter. SKIT, här är de bilderna som blev sparade iallafall, OBS LINDA HULTBERG har fotat alla bilder och äger rättigheterna till dem, jag har endast redigerat om dem.  BIlderna igår i någon sort fotouppgift linda hade osm skulle vara ett porträtt av någon, det skulle reflektera min perosnlighet, vi valde, Linda valde att jag gillar att läsa. Bilderna är klickbara. VI hade dessutrom problem med ljussättningen så jacob fick agera lamphållare! :)



Kommentarer

josefine

Fina bilder!

2009-03-12 @ 22:02:42
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: